Monday, April 22, 2013

Kesibukan Melanda !

Assalamualaikum...


Ya. wahai sahabat sekalian. Pada detik ini aku tidak dapat lelapkan mata. Bukan kerana enggan melelapkan mata ini. Mata ini daripada tadi lagi layu dan sayu nya tetapi apakan daya aku perlu bertahan agar aku dapat menghabiskan masa-masa ini dengan melakukan kerja-kerja yang setinggi gunung.

This week, study week. Tahukah anda apa maknanya? Maknanya final exam menghampiri. semakin hari semakin hampir semakin dekat. Apabila semakin hampir maka kerja juga akan semakin banyak yang diminta. Begitulah kehidupan seorang student yang inginkan kejayaan yang cemerlang. *ehemm ehemm. haha. okay. sebenarnya semua student macam tu .semua akan laluinya saat getir pahit manis masam dan masin.

Mata akan jadi seperti panda dek kerana lambat tidur ataupun tidak tidur langsung. itu perkara normal. Apabila kesibukan melanda, tidak cukup kaki dan tangan untuk membuat kerja. Penat otak memikirkan untuk menyiapkan segala hal dan kerja yang tidak dikerjakan lagi, yang tidak disiapkan lagi, yang tidak disentuh lagi. How??

Sesiapa yang baik hati minta bantulah orang memerlukan ini. haha. pening kepala, stress, depress. Tetapi, ingatlah itu semua tanggungjawab. masa tinggal lagi about 1 weeks before final exam. debaran memuncak. Semester ini seperti banyak saja kekurangan. Dalam fikiran hanya memikirkan cuti semester bukan final exam. haha. hope i can finish all the tasks given and all the assignments. supaya hati kembali lega dan tersenyum. Wish me luck dear friends. 

"Ya Allah, tambahi bagiku ilmu yang bermanfaat dan taufiqkan aku dengan amalan yang diterima.
Dan kurniakan aku rezeki yang luas. Kau permudahkanlah segalanya untukku" Aminnn Ya Rabbal Alamin...

Thats all for today maaaa. nanti jumpa lagi . see you guys.
Assalamualaikum :)


I'm doing my assignments. Dont bother me. #serioustalk.  HAHA

No comments:

Post a Comment